Specjalista ds. płatnych kampanii
Jesteśmy agencją marketingową, która specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze wymagających firm, głównie kancelarii prawniczych. Zajmujemy się budowaniem strategii, tworzeniem planów marketingowych i ich bardzo kompleksową realizacją.
Szczegóły Oferty
KOGO SZUKAMY?
Poszukujemy osoby, która poprowadzi płatne kampanie wizerunkowe i sprzedażowe naszych kluczowych klientów. Z doświadczeniem w podobnej pracy, przy realizacji działań Google/ LinkedIn /Youtube /Facebook/ Instagram Ads. Mile widziane będą: dodatkowa wiedza i kompetencje z zakresu SEO.
Potrafisz wskazywać rozwiązania zwiększające potencjał sprzedażowy? Monitorujesz skuteczność poszczególnych działań i optymalizujesz je dla osiągnięcia jeszcze lepszych wyników? Prawdopodobnie to Ciebie poszukujemy!
Jeśli chcesz dołączyć do nas, musisz wiedzieć, że cenimy:
- min. 4 lata doświadczenia w skutecznym kierowaniu przekazem reklamowym
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii Google Ads / Facebook Ads / Instagram Ads / Linkedin Ads
- doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (GSC , Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center) oraz narzędzi Facebook Business ( Pixel FB itp.)
- znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi do optymalizacji kampanii performance
- umiejętność czytelnego raportowania i przekazywania wyników swoich analiz innym członkom zespołu
- rozumienie potrzeb marketingowych oraz zdolność przełożenia tego na konkretne działania, zgodnie z przyjętą strategią (KPI, harmonogramy)
- rzetelność, samodzielność i profesjonalizm
- nastawienie na długoterminową współpracę i rozwój
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Jeszcze lepiej jeśli masz (choć nie zniechęcaj się, jeśli nie):
- doświadczenie w pracy z branżą B2B, najlepiej usług profesjonalnych
- podstawową orientację w zagadnieniach związanych z prawem
- swobodę w korzystaniu z narzędzi ułatwiających pracę i komunikację w zespole (np. Google Suite, Slack, Asana)
CO OFERUJEMY:
- wynagrodzenie w zależności od formy współpracy: 5 550 – 9 000 brutto (umowa o pracę) lub 6 000 – 9 000 netto + VAT (B2B)
- możliwość rozwoju w nowoczesnej organizacji
- unikatowa tematyka realizowanych projektów
- zespół, z którym chce się twórczo działać
- nowoczesny, niekorporacyjny model pracy
- pracę zdalną lub w modelu hybrydowym (w biurze w centrum Poznania)