Specjalista ds. social media
Oferta pracy jest już nieaktualna.
Szczegóły Oferty
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. social media, której zadaniem będzie prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla klientów firmowych.
Co Cię czeka na naszym pokładzie?
- praca zdalna;
- wymiana pomysłów i realizacja zadań przez komunikator Signal i platformę Basecamp;
- współpraca na umowę o dzieło lub B2B;
- duże możliwości rozwoju i praca w kreatywnym zespole;
- profesjonalny, a zarazem nieformalny klimat w pracy;
- praca w branży nowych technologii, która podbija i zmienia świat.
Jakie wyzwania będą przed Tobą w Proadax?
- prowadzenie profili w social media dla klientów firmowych oraz dbanie o ich wizerunek w Sieci;
- rozwijanie i moderowanie profili marki w takich portalach społecznościowych jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok;
- obsługa blogów i poradników;
- kreowanie i ulepszanie kampanii reklamowych;
- śledzenie najnowszych trendów w dziedzinie social media;
- tworzenie treści marketingowych (wypowiedzi do notek prasowych, tworzenie opisów marki) oraz treści reklamowych (ulotki, spoty reklamowe etc.).
A poniższe talenty pozwoli Ci zostać częścią naszej drużyny:
- „lekkie pióro” i zdolności copywriterskie;
- kreatywność i głowa pełna pomysłów.
Sukces to też osobowość, więc dołącz do nas, jeśli Twoje drugie imię to:
- sumienność, staranność i dotrzymywanie ustalonych w projektach terminów;
- samodzielność w zakresie przydzielonych zadań;
- zaangażowanie w powierzone projekty i entuzjazm w działaniu;
- umiejętność wyszukiwania rozwiązań na zadane problemy (np. Google etc.) i chęć uczenia się.
Jak aplikować?
Nie wymagamy tradycyjnego CV – możesz za to podać link do swojego profilu na GoldenLine lub LinkedIn.
Wyświetlenia: 384