Specjalista ds. social media

Oferta pracy jest już nieaktualna.
  • B2B
  • zdalnie
  • Rekrutacja została zamknięta

Szczegóły Oferty

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. social media, której zadaniem będzie prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla klientów firmowych.

Co Cię czeka na naszym pokładzie?
  • praca zdalna;
  • wymiana pomysłów i realizacja zadań przez komunikator Signal i platformę Basecamp;
  • współpraca na umowę o dzieło lub B2B;
  • duże możliwości rozwoju i praca w kreatywnym zespole;
  • profesjonalny, a zarazem nieformalny klimat w pracy;
  • praca w branży nowych technologii, która podbija i zmienia świat.
Jakie wyzwania będą przed Tobą w Proadax?
  • prowadzenie profili w social media dla klientów firmowych oraz dbanie o ich wizerunek w Sieci;
  • rozwijanie i moderowanie profili marki w takich portalach społecznościowych jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok;
  • obsługa blogów i poradników;
  • kreowanie i ulepszanie kampanii reklamowych;
  • śledzenie najnowszych trendów w dziedzinie social media;
  • tworzenie treści marketingowych (wypowiedzi do notek prasowych, tworzenie opisów marki) oraz treści reklamowych (ulotki, spoty reklamowe etc.).
A poniższe talenty pozwoli Ci zostać częścią naszej drużyny:
  • „lekkie pióro” i zdolności copywriterskie;
  • kreatywność i głowa pełna pomysłów.
Sukces to też osobowość, więc dołącz do nas, jeśli Twoje drugie imię to:
  • sumienność, staranność i dotrzymywanie ustalonych w projektach terminów;
  • samodzielność w zakresie przydzielonych zadań;
  • zaangażowanie w powierzone projekty i entuzjazm w działaniu;
  • umiejętność wyszukiwania rozwiązań na zadane problemy (np. Google etc.) i chęć uczenia się.
Jak aplikować?

Nie wymagamy tradycyjnego CV – możesz za to podać link do swojego profilu na GoldenLine lub LinkedIn.

Wyświetlenia: 384