HR Specialist – praca hybrydowa
            Oferta pracy jest już nieaktualna.        
	
    
        
    Szczegóły Oferty
Co będziesz robić jako HR Specialist:
- wspierać realizację procesów HR takich jak: on i off-boarding, motywowanie, budowanie zaangażowania, ocenianie, wynagradzanie i awanse pracowników,
 - przygotowywać analizy i raporty, monitorując kluczowe wskaźniki HR oraz rekomendując usprawnienia.
 - dbać o aktualność i poprawność danych w systemach HR,
 - współrealizować projekty HR,
 - koordynować wewnętrzne badania opinii pracowników oraz analizować ich wyniki,
 - tworzyć dokumentacje i treści HR,
 - odpowiadać na pytania pracowników i wspierać ich w rozwiązywaniu problemów, działając jako doradca,
 - pomagać liderom w realizacji procesów i procedur HR dostarczając praktycznych rozwiązań.
 
A poza tym:
- będziesz brać udział w kreowaniu rozwiązań HR dla dużej organizacji IT,
 - będziesz mieć okazję zdobywania i rozwijania kompetencji przez szkolenia oraz wewnętrzną wymianę wiedzy.
 
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- masz co najmniej 3 lata doświadczenia w podobnej roli w branży IT lub SSC/BPO,
 - lubisz analizy danych, Excel i tworzenie zestawień nie są Ci straszne,
 - znasz język angielski na poziomie min. B2,
 - potrafisz słuchać i masz łatwość budowania relacji,
 - działasz samodzielnie, z inicjatywą i bierzesz odpowiedzialność za powierzone Ci zadania,
 - przywiązujesz wagę do jakości pracy i chcesz rozwijać swoje kompetencje,
 - masz możliwość pracować hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Gliwicach.
 
Wyświetlenia: 346